SVAR på frågorna. DEL 1

         

Favorit:
dricka?
Cola :) (White Russian om du menar sprit)
film?
Här måste jag vara tråkig och svara Nyckeln till friheten, sjukt bra!
maträtt?
Bakad potatis med bacon&skinkröra :D Världens godaste!
tv-serie?
Vänner är nog favoriten genom tiderna
land?
Har inte besökt så många, men USA är mitt drömland!


Hej hej :) jag tycker att du är en helt underbart vacker tjej, och jag skulle vilja veta 2 saker.

1. Hur skulle du beskriva din Personlighet? Är du rolig, knäpp, konstig, smart, dryg, glad? :)
2. Hur skulle din pojkvän beskriva dig?
Sv: 1. haha.... Jag kan nog vara lite av varje faktiskt.. beror helt och hållet på vilkt humör jag är på. Men för det mesta är jag snäll tror jag, ibland för snäll så jag är dum istället :(
Och klumpig som faan!!! extremt alltså! haha... Sen har jag nog ganska torr humor, kan ibland skratta läänge  åt saker som ingen tycker är roligt... och som egentligen inte är roliga över huvudtaget.:)
Folk kan uppfatta mig som väldigt blyg, det är jag också. Till en början, men när jag känner mig bekväm med människor så ändras det snabbt, och då är jag allt utom blyg =) Som jag nämt tidigare så har jag sjukt många olika personligheter, så det är knappt så Jag känner mig själv :P

Sv: 2. Det vet jag inte, det får jag nog fråga honom. Men senast sa han att jag var precis som tjejen i "Wedding Crashers", ni vet den jobbiga tjejen?? (Isla Fisher gör rollen) haha.  återkommer om detta ;)


Vad gillar du för musik? nämn några favoritlåtar :)

Sv: Musik är det bästa jag vet och hade aldrig kunna leva utan det! :D  Jag har ganska bred musiksmak, gillar det mesta beroende på vilket humör jag är på. Men jag ÄLSKAR allt som går att dansa till :D  Och så är jag sjukt svag för soft rock, highschool rock osv.
Några av mina absoluta favoriter är:
U2-With or without you
The Killers - Mr brightside
Red Jumsuit Apparatus - Guardian angel.
Creed-Six feet from the edge
Metro Station- Shake it
Hinder-Lips of an angel
All Amercan Rejects- Gives you hell
The Used- Earthquake


Är du troende?

Sv: Nej


jag ÄLSKAR din blogg, den är banne mig den bästa jag läser =) Brukar kika bak i arkivet och läsa om dina inlägg.

Ingen fråga kanske.. men kan du inte skriva lite mer tips om kärlek och sånt???
Och kan du lägga upp fler modellbilder?
Sv: Tack snälla! :) Absolut om så önskas. Ska skriva lite olika inlägg om ämnet lite längre fram.
Kan ha en ”kärleksvecka” eller liknande ochs kriva ett inlägg varje dag?! :)
Modellbilder har jag bara gamla, har inte plåtats på länge. Men kan lägga upp några gamla lite då och då.


skulle du inte kunna berätta vad du använder för hudvårdsprodukter & smink & så?
Sv: Jag använder faktiskt inte så mycket hudvårdsprodukter :S Använder Garniers- Pure (3 in 1, wash, scrub & mask) när jag tvättar ansiktet, Loreals- Hydrafresh dagkräm som underlagskräm och så sköljer jag av sminket med ACO- rengöringslotion som jag köper på apoteket. det är allt :) (Men har använt Clarins hudvårdsserie tidigare och dom är superbra!)
Sminket jag använder kan du läsa  i ett tidigare inlägg ---> här :)


Vad är din inställning till att ha en (eller flera) KK? Något du haft?
Sv: Jag Tycker att det kan vara en mycket bra idé att ha ett KK. Så länge det inte är känslor blir inblandade. Men har man KK tycker jag bara att man ska ha ett i taget!
Att kunna hjälpa varandra är ju hur bra som helst!


vad jobbar du med?
Sv: Jag jobbar som receptionist


Först och främst måste jag säga att jag älskar din blogg, den gör mina annars tråkiga vardagarna lite roligare. sen till frågan, jag känner mig alltid ful och tjock och mår illa när jag ser tjejer som dig som ser så bra ut...haha.. blir så avundsjuk:( Har du tips på vad man kan göra åt att inte tänka på det?
Sv: Taack :) Först och främst måste man sluta jämföra sig med andra, för då kommer man aldrig att må bra! Det kommer alltid finnas någon snyggare eller bättre än en själv.
Fokusera på det du tycker om hos dig själv.. försöka höja självkäslan och och tro på dig själv. Vad är sexigare än en självsäker tjej/kvinna som älskar sig själv?  :D
(Dock inte folk som får storhetsvansinne..tyvärr finns det många sådana och  det är sjukt avtändande! Och endast patetiskt. Ödmjukhet är mycket viktigt och utan det är man ingenting!)


Vad kul att du har frågestund.

Mina frågor är om du är svartsjuk som person?
Sen är jag väldigt nyfiken på vad du har för musiksmak?
Sv: Ja faktisk ganska så svartsjuk :P  Men tror inte att man kan vara svartsjuk som person, enligt mig! Utan tror på att en människa kan vara olika svartsjuk beroende på vilket förhållande man är i och tilliten till den andra. Om personen aldrig svikit mig eller ljugit har man ingen anledning att vara svartsjuk.
musiksmak har jag svarat på lite längre upp :)


När opererade du brösten???

I början av december 2009. Så lite över ett år sedan.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Min paulina är ju kändis :D

<3

2011-02-04 @ 17:52:38
Postat av: Paulina

haha... kändis? Ses snart baby!

2011-02-07 @ 14:55:28
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0