My make up....

Tänkte visa lite av sminket jag använder... har fått lite frågor om det.


Först tar jag alltid dagkräm, min favorit slutade säljas så nu har jag börjat med
Loreal Hydrafresh





Foundation har jag alltid Loreal - True match




Consealer YSL - nr1 (den bästa!) Alt. budget som också är helt OK - Isadora




Puder använder jag från Make Up Store (färgen Latte)


Även Solpuder från Make Up Store




Ögonbrynen fyller jag i med ögonbrynsskugga, M.U.S är bra
(går lika bra med vanlig brun ögonskugga också)

 

Ögonskugga- Har alltid använt Make Up Stores men testade H&Ms för några dagar sedan, och gud vad bra och fin den var! Så den ska jag fortsätta med! Även en liten ögonskugga man fick med i Veckorevyn för några veckor sedan var skitbra! Har använt den flitigt så den är nästan slut dock :P
Billigt=dåligt stämmer INTE när det gäller ögonskuggor i alla fall!




Eyeliner Isadora, Kajal H&Ms egna



Mascara- Här använder jag lite olika, gillar att testa nya så jag skiftar lite. Men dom absolut bästa enligt mig: Loreal- Extra Volume Collagene + (min favorit), Max Factor- False lash effect, Loreal- Double extension, Maybellines Klassiska eller den nyare varianten The Colossal volume express





Jag gillar ljusa läppar, så där använder jag YSL, nr 1 (ljusbeige), eller nr2 (ljusrosa) eller en helt vanlig ljusrosa/ljusbeige läpppenna.
och lite lipgloss på det, kvittar vilken, de flesta går bra... Men jag gillar CHANEL (en liten platta med fyra färger)  eller Loreal- Glam Shine Blush färgen Baby blush







Allt detta använder jag till fest, till vardag använder jag inte ögonskugga, eyeliner osv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipsen

2011-02-03 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0