Top of the world

Har haft en liten dipp ganska länge nu .... Känns mig trött, ful, tråkig, irriterad, ja... Allt negativt man kan känna sig som ...😂 men nu känner jag mig som mig själv igen 😃 så nu är jag back on track 💪🏼👊🏼🔝💯

Har dessutom utöver mitt mående haft en liten Rehab för min kropp, vilat från löshåret , haft knappt några fransar, oplockade bryn, haft en jävla utväxt ...... Osv
Och igår satte Emmeli i nytt löshår på mig 😍 färgade utväxten förra veckan och omorgon ska jag få fransar och lite fillers.😍 Även om de låter sjukt så hjälper sådana här saker lite till att må lite bättre ....

Här är min nya GLITTER klänning från H&M , tycker det är sjukt attman kan få n sån fin klänning för ynka 200kr ca. !
Glittret syns inte alls på bilden men dem är mega glittrig ✨✨✨✨
Kanske till julbordet eller till nyår 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0