Paulina

Idag har jag namnsdag ☺️
Dom flesta har ju spenderat kvällen med att kolla på fotboll , själv har jag umgåtts med tjejerna och dom två gulligaste flickorna 😍💕

Idag fick jag också gjort mina fransar och bryn ... Det är SÅ underbart att inte behöva något smink alls och ändå känna sig fin ! Fransförlängning är fan det bästa som finns! 😍👌🏼 man behöver inte sminka sig alls! Det gör så mycket bara det ! Även att vaxa brynen , blir så fin form som håller länge ! Och här om dagen fick jag håret färgat..... 
 Älskar att jobba på skönhetssalong 👄💅🏼💇🏼

(Kom på att jag har lite rouge på den här bilden, men förutom det ingenting) :) 




"Solar" med Isabelle (kl 21.30)  😄😄😎


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0