Snart alla hjärtans dag !!!!

Jag har Perfekta tipsen till alla hjärtans dag till både tjejer och killar !!!! ❤️

För nåt år sen köpte jag detta armbandet från C Stockholm till min kille... Där står "älskad man" på två plattor. Riktigt snygg, stilren och fin text. Perfekt att ge till mannen 👍🏼👍🏼 

Nu har det kommit ut ett armband från Gynning jewlery som heter "älskad" texten är även graverad i armbandet. 
DEN skulle jag vilja ha till alls hjärtans dag. (Kan någon berätta det för min kille ??? 😉😉😉)

Det tredje tipset är någon behandling hos oss på salongen. (Studio Younique)  Det uppskattar alla ! Att få ny frisyr eller en skön behandling ... 
Något som är väldigt populärt hos oss hudterapeuter vid speciella tillfällen är PAR-BEHANDLING. Vilket innebär att ni får behandling samtidigt, det populäraste är ansiktsbehandling eller pedikyr. Och den som "ger det i present" till den andra brukar ha med sig choklad, frukter och champagne till exempel , som vi gör i ordning och dukar fram till er i ett bord i mitten. Superuppskattat och supermysigt👍🏼👌🏼 
Detta är även perfekt till de killar som gärna vill ha behandling men inte vill ta tag i det eller  gå själva .. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0