Walking dead

Denna helgen har jag bokstavligt talat varit typ död. Sovit sovit och sovit . Har inte mått så bra men mår bättre nu och det var skönt att vila. Passande till de så har vi börjat följa en ny serie eftersom vi sett klart alla vi börjat på. The walking dead blev det denna gången. (Exakt som jag känt mig, som en walking dead 😂) 
Nya säsongen av Game of thrones börjar nu också 👏🏼 exited!!!! 

I fredags var vi förresten bjudna på middag , och oj vad gott det var ! 😋 gnocchi med ostsås , min nya favoriträtt!! (Har typ 10 favoriträtter 😄😄😄) men ändå!! 




Kommentarer
Postat av: Johanna Håkansson

Det där ser sjukt gott ut.
Är det svårt att laga? Kom gärna med recept =)

Kram Johanna (du flyttade in i min lägenhet på Liljeborgs gatan innan när jag blev sambo =)

2016-05-01 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0