Len som en bebis!!!

Ikväll körde jag lite hemmaspa !! 

Jag har aldrig varit så len !!!! 😊😃 tar på mig själv hela tiden ... Hahaha ..: och jag luktar sjukt gott !! Damon vill äta upp mig ! 😄😄

Började med hempz "sugar scrub" (bästa 👌) sen tog jag Exuviance kemiska peeling (dubbel peeling tar bort ALLA döda hudceller och får upp den nya huden på ytan) sen smörjde jag på hempz badolja i duschen och efter det smörjde jag in mig med Hempz body lotion .... Köpte hem en ny idag (har tre stora redan !!! Och två små 😱) men är typ kär ! Detta är den som luktar godast , den blåa !!! 
Finns på salongen ! Billiga och varar hur länge som helst 💗 man blir len , går massa fukt, luktar gott och den är inte fettig (det hatar jag!) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0