Trötter

Har blivit riktigt bortskämd i helgen eftersom jag varit sjuk, ville så gärna se mockingjay part 2, men det får bli i veckan istället , kände inte att jag orka det plus satt jag nyser var femte sekund ! 
Så i fredags blev det fläskfiléplanka och igår hade vi på julmusik och åt en riktigt god brunch med min familj som sen hjälpte oss att ta ner allt från vinden till källaren (vi har fått nytt förråd där) drygt! Fick barnmenyn från Sibylla på kvällen och Sen har jag bara vilat , vilat och vilat ! Så skönt... Längesen jag gjorde det en hel helg . 

Idag gjorde jag en skitgod banana-shake till frukost 😋 och mår faktiskt lite bättre nu . Har sovit hela dagen . 
Åh just det, igår kollade vi på en film, Tomorrowland , som var jättebra 👍🏼









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0