Laser hårborttagning

Igår var jag förresten även på laserbehandling för hårborttagning . Har velat göra detta i fleeera år men aldrig tagit tag i det. 
Men nu har jag i alla fall börjat och det ser redan ut att bli riktigt bra resultat!!😃 är redan jättenöjd bara efter en behandling . Men kommer skriva mer om hur det gått för nig när jag gjort klart alla behandlingar. 

Detta gör jag på Trelleborgs hårklinik på valen. Ni som är intresserade av detta får 40% rabatt på deras priser på hemsida (www.trelleborgsharklinik.se) om ni anger mitt namn "Paulina". Och det bästa av allt! Det gäller inte bara första behandlingen utan alla behandlingar ni gör! 
Det gäller endast nya kunder som påbörjar behandlingen senast 20 juni! 

Om ni är intresserade av att boka så kan ni maila henne på [email protected]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0