End of the year reflections

Man kan när som helst börja om på nytt, få en nystart, börja träna osv osv .... Man behöver inte vänta till "måndag" eller "nästa vecka" eller i detta fallet ett "nytt år" för changes.  Men ! Det är ett bra sätt att avsluta ett kapitel och börja på ett nytt . Med nya krafter, ny energi och nytt år ... 
Är nöjd med 2015, det var i alla fall bättre än 2014 som nog var det sämsta år jag någonsin fått uppleva (inom vissa områden) 
2015 har varit ok, det har varit bra .. Men inte mer. Det har känts som mitt liv stått still . Har inte hänt mycket, det enda är jobb! Det har varit mitt liv (för jag älskar det såklart). Men det har känts lite.....tomt
Jag har näst intill bara existerar men inte levt, lyssnat utan att höra och tittat utan att se. 

Så nu lämnar jag detta år bakom mig och välkomnar 2016! Hoppas på förändringar, vill ha mer . Ska göra allt för att börja leva igen, Ha en genuin lycka , finna mig själv och mitt gamla jag som en gång varit glad, problemfri, oförutsägbar, lycklig, galen, ångesfri och  stark. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0