Resa bokad ✅

Förra veckan bokade Min älskling oss en resa till Thailand . Längtar! Såå lycklig !! Som jag saknat att resa !! Även om jag rest mycket så har det mest varit småresor inom europa, jag är van med lång-resor också ! Minst en gång om året och det har jag inte gjort på länge nu (bortskämd, jag vet! Men får kickar av resor) , så detta ska bli sååå skönt! 
Tack älskling !! 

Tänkte på något här om dagen när min kusin sa till mig att vi alltid gör så roliga saker...... Man märker inte det själv alltid men det gör vi verkligen ... Hittar alltid på saker ! Vi har ett roligt liv 😊 
Bara på den tiden jag varit tillsammans med honom har vi varit på Oslo-kryssning, Budapest, Mallorca, Köpenhamn ett antal ggr, Hamburg, Polen nästa vecka , London till hösten och sen Thailand 😊 plus konserter och massa annat kul. 
Det är så viktigt att vara med någon som har samma intressen ... 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0