Success

Jag ligger här och är full, på EN öl! 
Dels har jag inte druckit på länge, dels dricker jag ALDRIG öl, tåler typ inte det ... Men har börjat gilla det nu, dels lyckorus , då blir man lite lullig 😊 och då börjar jag tänka.....Tänker på hur bra jag har det och hur lycklig jag är.... Har bästa familjen och bästa vännerna ❤️ Och allt man kämpat för som gör att man är där man är idag. För det är tufft! Allt är tufft, och man stöter på motgångar... Ekonomiska problem, man ser människors rätta jag, de som är falska, de som är äkta, vänskap och relationer sätts på prov, man
Är trött , det går upp och ner som en berg och dalbana, man kämpar, man vill ge upp,  massa!!! Men det är det som gör att man uppskattar det man har! 
Och Ikväll har det firats! 
Usch nu babblar jag på och ingen fattar nånting... 
Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0