Predestination

Nu är man sjuk och jävlig också , och mitt humör är inte på topp kan jag säga . Allt känns skit! Känner mig stressad, sjuk, ledsen ... Allt på en gång ... Det enda positiva är att man flyttar 1 januari!💗 börjar närma sig och har ingenting klart 😱 
Trots att man mår som skit tvingade vi oss ut till Malmö igår och trängas bland folk...hittade fina lampor och TV kan vi inte bestämma oss... Finns så mkt funktioner som man inte vet om man egentligen behöver eller inte. ?! Smart-tv, 3D osv ska man liksom ta den bästa när man ändå är igång eller är det bara massa onödigt skit??? 

Iallafall , det jag egentligen skulle berätta var att jag Såg en av de konstigaste filmer jag sett igårkväll när vi kom hem .... Predestination heter den . Har försökt se den tre gånger innan men somnat direkt ... Tur jag gav den en ny chans ! För den va bra , sådana knäppa filmer jag gillar, men man måste verkligen hänga med varenda minut ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0