Sjukling :(

Vi hade en helt underbar resa, får lägga upp lite bilder sen ... Men tyvärr blev jag sjuk och mår skitdåligt nu, så är hemma från jobb idag. :( 

Åt skitgod frukost; sesambulle, aprikoskräm, blåbärsjuice och te med honung i och kollade på Paradise hotel, hann aldrig se hela igår.. 
Vad tyckte ni om första avsnittet?? Jag tycker Jasmine och Nathalie är sjukt snygga, Ylva ser också bra ut och Saga påminner lite om Gynning på yngre dagar :D 
Men vad är det för fel på mig? Kollar alltid in brudarna men tycker typ ALDRIG att någon kille ser bra ut! Är det fel på mig eller är det bara så att tjejer är snyggare helt enkelt? 
Jag fick en fråga av en äldre man på en pub i Budapest..... Jag skulle säga vem som var den snyggaste och mest attraktiva mannen på jorden, den absolut bästa jag kan tänka mig liksom... Jag fick välja vem som helst förutom min pojkvän . Och helt ärligt så blev jag typ stum... Jag sa att jag behövde tänka lite .. Efter en stund fråga han igen , om jag hade tänkt klart... Men jag kom fan inte på någon!!! Tänkte säga jax i SOA, men det hade bara varit för att ge ett svar... För ska man välja någon som verkligen är den mest fantastiska mannen på jorden så hade jag nog inte valt han ... Hade han däremot frågat efter den snyggaste tjejen så hade jag kommit på hur många som helst.. 😂




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0