Så!

Nu har jag typ sagt upp mig på mitt gamla jobb! Ska med på sommarens företagsfest som en last goodbye :) så om tre månader är jag inte anställd där längre! (Även om det känns som jag redan slutat för längesen då jag inte jobbat där på typ ett och ett halvt år)

Men det känns bra! Jag villfokusera helt och hållet på det jag älskar!
Det är ju detta jag vill syssla med... Nu när jag går på en massa kurser och lär mig nytt hela tiden längtar jag bara ännu mer till augusti då jag kommer att vara på Studio Younique på heltid <3


Kommentarer
Postat av: Hempel

Tycker det ser riktigt inbjudande ut,snyggt och enkelt,bara röda mattan som fattas (eller lila) ;-))
Lycka till flickor!!!!

2013-05-18 @ 00:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0