Alltså människor!!!

Alltså vissa människor är för roliga!
Ibland när man lägger ut texter.... så tar vissa direkt åt sig.... Och det kan jag förstå, för oftast handlar quotsen om vardagliga saker eller problem.... Ordinary things liksom, inget från den yttre rymden, utan den som har kommit på dom vill väl att människor ska få sig en liten tankeställare ....

när jag lägger upp sådana texter.... Så är dom för det mesta inte riktade mot någon, utan jag gillar dom helt enkelt... Men då är där vissa som direkt tror jag menar dom?! Och tar åt sig..! Seriöst!!? När jag inte tänkt på människan i fråga i en sekund när jag sett eller lagt upp bilden.
Hur viktiga tror vissa att dom är? ^^

Nä ni är för roliga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0