Beyond Wishes

Får ibland lite frågor om kosttillskotten vi har på salongen, Beyond Wishes. Hur de funkar, OM de funkar osv... så tänkte skriva lite om dom här....
 
Det är riktigt bra tabletter med bra sammansättningar av ingredienser osv men som allt annat måste man anstränga sig lite själv!
Det är ett samspel mellan kroppen och tabletterna...
Äta rätt, ingen alkohol (helst inte röka heller, speciellt på detox-kuren), Röra på sig, sova rätt (sova de antal timmarna kroppen behöver, och undvika att sova på dagen), mycket vatten, ta tabletterna vid rätt tidpunkt varje dag.
Allt hänger på dig! Som jag brukar säga till mina kunder, inte lönt att lägga massa pengar om man inte kommer anstränga sig och göra det helt rätt!

Därför rekommenderar jag att börja kurerna när man känner att man kan ge upp det andra ett tag, det är ju trots allt bara 4 veckor.... Det bästa är att göra det som nu till hösten t.ex och inte mitt på sommaren som jag gjorde! :/
Jag gick ju på Detoxkuren nu för några veckor sedan, och märkte inte alls lika stor skillnad som förra gången jag gjorde det för ca ett år sedan. (Detox är egentligen inte för att gå ner i vikt utan rensar kroppen och tarmsystemet) Trots det gick jag ner 6-7 kg förra gången (hade antagligen mycket skit i mig ;) Fast den gången gjorde jag rätt; Jag drack alkohol en eller två ggr under hela kuren, åt ordentligt och rörde på mig mer... Nu denna gången gjorde jag det mitt i sommaren då man äter grillat, SÅSER och massa annat gott hela tiden, plus att man försummar mer alkohol då man även tar ett glas på veckodagar när det är fint väder ;) Så gick inte ner något alls :( Däremot har jag bibehållt min mage som lyckats hålla sig platt, som säkert annars hade varit dubbelt så stor nu med tanke på hur onyttigt jag lever för tillfället....... så det kanske hjälpt ändå..
 
Så nej, dom funkar inte om man dricker varje vecka, inte rör på dig, och äter godis som en gris (=som mig) :)
Tyvärr! Hade varit skönt, men det är inga magiska tabletter! utan detta är kosttillskott (välmående), vilket betyder att man själv måste göra en insats själv också. (Det går inte heller att jämföra med bantningspiller man kan beställa på nätet som har olagliga innehåll med en massa bieffekter, som är beroendeframkallande och som bryter ner kroppen inneifrån. 
 
Här kommer lite kort om tabletterna, mer info och broschyrer finns på studio Younique
Beyond Wishes, säljs endast av auktoriserade hudterapeuter och är en serie kosttillskott på elva produkter, utvecklade för kropp, hud och hälsa. De kan användas var för sig men även kombineras för att möta individuella behov. Genom att kombinera din dagliga hudvård med Beyond Wishes får du ett bättre resultat.

Produkterna innehåller ett enastående brett urval av naturliga antioxidanter i form av vitaminer, mineraler och extrakt från frukt, bär växter och kryddor från hela världen. Ingredienserna håller hög kvalitet och renhet och är utvalda och sammansatta för att ge kropp och hud den bästa möjliga vården.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0