saker jag stör mig på.

Denna veckan har jag blivit irriterad på olika människor ett antal gånger... har alla pms eller?

  • Gnällspilkar som ska lägga sig i och bry sig om vad andra gör med sina liv, mind your own business!!! Oftast är det dom som mår mest dåligt själv som måste klanka ner på andra.... Jag är inte perfekt, du är inte perfekt sååå ja, sluta gnäll.

  • Fulla killar som ringer varje fredag-lördag kl 3 på natten och förväntar sig något... För fan... jag sover vid den tiden

  • Människor som tar en förgivet. Jag kan vara världens bästa vän/flickvän. Snäll i all ära, men försöker folk köra över migså är ni riktigt screwed kan jag säga!

  • Lögnare

  • människor som inte har någon verklighetsuppfattning utan lever i en fantasivärld där dom tror att världen kretsar kring dom och att allt som händer handlar om dom. Hur självgod kan man vara? Det är en sak att ha bra självförtroende, det ska man ha! Men att ha helt skev självbild, njaa det är något helt annat.
  • Drama queens

  • Störiga tjocka tjejer som brer sig som fan när dom dansar så ingen annan får plats på uteställen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha den sista var bra,vi får hoppas du inte blir tjock och dansar in i någon i framtiden :-)
Hon kanske var sugen på dig, vem vet???

/ M.

2012-10-21 @ 22:08:18
Postat av: r-f

Rätt där P

här kommer ett litet citat, hittat på nätet:

Mopeds are like fat chicks, they are fun to ride until your friends see you,,,,


lol

2012-11-30 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0