Oct. 15, 2012

I och med att jag pluggar till hudterapeut består typ hela min vardag av skönhet.... Så nu mer än nånsin har jag blrjat använda och testa alla möjliga produkter som finns... Både lyx som budget...
Just nu är jag helt såld på Mac's Marilyn Monroe kollektion... Fast den är typ slutsåld överallt... Men hade skitgärna velat ha lösfransarna... Älskar lösfransar och mina håller på att ta slut... Behöver dessutom en ljus läppenna, blev av med min favorit:( någon som kan tipsa om nån bra?? :)
En peodukt jag vill tipsa ER om är en foundation från Max Factor jag fick hemskickad för ett tag sen... Det är en 3 in 1.... primer, foundation och consealer.. Skitbraaa är den :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0