Rosa Kalas ^^

Hade en jättebra födelsedag! Frukost på sängen, sång och allt som hör til. ^^
Det är inte förrän nu jag fattar hur "stort" det är att fylla 25! :/ 25 liksom!!!!
Min familj hade ett "rosa kalas" för mig!! :D
Rosa hjärtformade ballonger, rosa tårta, rosa cupcakes, rosa servetter, rosa presenter osv osv.. Har ju alltid varit min favoritfärg!! :))
Mamma hade dessutom gjort två supergoda smörgåstårtor.. Hon är BÄST på allt som gäller mat, tårtor, osv... allt ätbart helt enkelt! Känner ingen som gör något godare än henne..
Fick jättefina presenter och även ett par post-avi som även dom var presenter... Jag är jätte tacksam för allt!.
så tack tack tack... :)

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description

Kommentarer
Postat av: Cassie Lexiia

Så gulligt kalas :) sjukt flickigt!

Ja, du börjar ju närma dig 30 nu med stormsteg ;)

5 år går fort!! Om 5 år blir jag 25, tiden går alldeles för fort när man tänker på det :P Hmm...



Har du färgat håret blont? :)

Söt bild i vilket fall som helst.

2012-06-14 @ 20:32:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Paulina

Haha påminn mig inte! Sinnes!

Nää der har jag inte.. Det är en gammal bild :)

2012-06-14 @ 21:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0