Mirror mirror on the wall, Who´s the fairest of them all?

Jag såklart!! ;)
Igår var jag på bio med tjejerna, vi såg snowwite and The Huntman. Bra tyvkte jag! The Huntman är ju sjukt het!! (Fast jag ser honom fortfarande som Thor, but still) Så stoor och stark, snygg man! :D
Fick även jättefina presenter av dom! Superfin klocka och smycken..uvudet!
Förresten!! JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Hatar min k*k mobil!! Jag har skrivit hur många inlägg plus bilder som helst och INGEN av din har gått att publicera,,,, Därför bloggen varit så torr och tråkig på senaste!  Dessutom har jag lite bloggtorka... kommer inte på mycket att skriva,.. men så brukar det vara på våren.. för då har jag alltid massa annat i huvudet..
I alla fall.. sorry for that.
Snart kommer i alla fall ett inlägg med bilder på mitt kalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0