"Läpp-Eva"

Igår var jag och sprutade i mina läppar med Restylane hos den berömda "läpp-Eva", och tro mig, hon har inte sitt rykte for nothing! Jag blev riktigt nöjd! Hon är riktigt duktig och supersöt! Man märker att hon kan sin grej och är proffs på vad hon gör.
Hon sa tusen gånger att hon tyckte jag var sååå fin.. Gulligt! ^^

Det var ett event som Dani Karlsson höll i (hon är verkligen så snygg i verkligheten som hon är på bilderna! Inget bildfixande som måååånga anda som är hur snygga som helst på bilder och sen när man ser dom "live" blir man helt besviken.)
I alla fall, fick en liten goodie bag med Aha-mask, restylane handkräm, rabbatkort, presentkort (på olika skönhetsbehandlingar), nagellack och nagellacksborttagning "dip in".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0