Jag är nära ett psykiskt sammanbrott!

Alltså! Ja! Jag stressar VARJE jävla dag! Hela dagen! Till och med när jag borstar tänderna eller liknande... Känner att jag inte har tod för nånting! Ingen egentid längre... Vet inte ens vad det är! Jag hinner aldrig träffa mina vänner eller familjen :( och det gör mig så sjukt ledsen!!! :( Att jag inte har tid för dom jag mest älskar! Jag kan förstå att dom blir sura, och att dom tror jag inte bryr mig, och det ger mig ångest!
Varje dag går jag hemifrån vid 7 på morgonen och kommer hem efter sex på kvällen... Däckar vid tio, så på de här 4 timmarna ska jag hinna med allt?! handla, laga mat, äta, diska, plugga, ärenden och hinna träffa alla??? Och helgerna är inte bättre, det är nästan värre! För då ska man göra allt annat..... Typ ..tvätta och städa, PLUGGA och massa massa annat! Plus flytt på det och massa andra känslor jag bearbetar..

För nån vecka sen gick jag runt med ett brev i väskan jag skulle posta i typ en vecka!! För att jag inte fick tiden att gå till en jävla brevlåda!!!!!!! Åhh sjukt!!
Och när jag väl verkar lugn så är jag så sjukt psykiskt stressad! Mitt huvud kommer sprängas snart..
Förlåt alla ni som betyder så mycket, jag hoppas ni förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0