H A I R

Har beställt hem bytt löshår :D
Det slits så snabbt i och med att jag använder det varje dag nästan... :/

Hade ju färgade toppar för dn tid sedan (precis efter jag var rödhårig) då hade jag brunt med blonda toppar... Minns ni? I och för sig la jag inte ut så mycket bilder på det... Så det vet ni kanske inte haha..
Hur som helst... Jag älskade det och trivdes skitbra i det men hade set ändå bara i ett par veckor :( min impulsivitet ni vet ;) tröttnar snabbt och vill ha förändring, så färgade ju allt intensivt mörkt sen... Men nu tänkte jag färga det nya håret så igen faktiskt :)) halva brunt, halva blondt:) får se om det varar längre den här gången:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0