Millenium

TACK mina vänner för världens bästa fest!!! :D
Jag hade sjukt kul och tyckte att allt blev heeelt perfekt! sjukt nöjd! Maten var också riktigt god! Men det är ju alltid deras mat. Måste in där nån dag snart och äta igen :)
Tack till personalen, tack Robin och tack alla fina vänner som gjorde kvällen helt fantastisk!
Jag har nog välrdens bästa vänner! Vad fan hade jag gjort utan dom? Älskar dom!! :) 

Är skitledsen för jag inte har några bilder alls från kvällen.. typ bara de här nere :( buhuuu... Men det betyder kanske att alla hade så jävla kul så ingen hann eller tänkte på att fota ?!  ;) Men mest ledsen är jag över att vi inte fotade "discorummet"/dansgolvet med alla fina heliumballonger i pastellfärger. :( Aja,...

Blev riktigt glad över alla fina presenter!!! .. En massa presentkort på diverse butiker, TATUERING (AAAHHH) :D och en massa annat fint! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0