Just saying...

 
 
Jag, (och många andra tjejer)... är oftast med om tjejer som ogillar en helt utan anledning. Eller säger taskiga saker utan någon grund. Jag förstår verkligen inte varför. Men så är det i alla fall.. Har varit med om detta tusen gånger,,, det har handlat om kläder, utseende, vänner, killar..... att folk liksom försökt komma emellan för att förstöra. Tycker det är sjukt barnsligt! ^^ Man borde väl tro så pass mycket på sig själv så man kan skaffa vänner/killar utan att behöva "döda" sina konkurrenter. Man vill väl vara folks första val? och inte plan B.  har jag inte rätt..
Aja. oftast handlar det ju om svartsjuka... men ändå. Bort med dessa negativa vibbar! :) Vi tjejer borde hålla ihop!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassie Lexiia

"Man borde väl tro så pass mycket på sig själv så man kan skaffa vänner/killar utan att behöva "döda" sina konkurrenter. Man vill väl vara folks första val? och inte plan B. har jag inte rätt.."
- Du har så sjukt rätt! :)
Länge sedan jag var inne på din blogg nu känns det som >< blir så ibland. Har haft mycket för mig som säkert du också har! Men jag tycker att vi borde ses snart iaf & ha vårt film maraton eller göra nått annat - ..dvs ifa du vill såklart! :) Vi har inte setts alls på typ jätte länge, trotts att du flyttat hit?! >< Aaah, sånt är livet - Men hör gärna av dig som sagt om du känner för det!! :D Kram / C

2012-09-05 @ 23:13:27
URL: http://cassielexiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0