25!

Ikväll ska jag träffa Anna och planera lite kring vår 25 års fest! :D
Hela mitt liv (nästan) Har jag planerat att ha en stor fet 25-års fest och bjuda typ alla jag känner/känt genom hela mitt liv... haha... Gamla, unga, släktingar osv osv... meeeen tyvärr har jag inte kunnat bjuda alla jag ville då vi fick begränsa antalet i och med att vi är två som ska bjuda våra vänner, så det fick bli dom närmsta bara.  
 
Ska ha festen i en lada (verkar som det är ändrade planer nu, fin lokal och god mat. Återkommer när det är säkert till er det gäller.) Det kommer bli fett! :D Ska dessutom ha en skitsnygg klänning på mig, visar sen :D
 
En sak, när det gäller fester osv. JAG FATTAR INTE VAD FAN DET ÄR FÖR FEL PÅ FOLK?! Man säger klart och tydligt att man behöver ha svar på om de kommer eller ej innan ett visst datum, ändå får man aldrig det! Och alltid är det SAMMA människor som gör såhär! Att man ska behöva jaga folk, skicka sms/ringa till alla och fråga om de kommer eller inte... ska JAG behöva lägga min energi och tid på det för folk inte vet var dom har sin röv?!?! Så jäkla respektlöst! Även om man inte ens skulle be efter ett datum så är det väl en självklarhet att man gör det?! det fattar man väl själv? Förstår folk inte att vi måste beställa mat osv och veta hur många vi blir?!?!?!?!
Många säger till mig att bara skita i de som inte svarar, MEN det går inte heller, för så har jag gjort förr och inte räknat med dom, ändå dyker dom upp sen rätt som det är! Så faan! Blir lack!
 
Jaja, jag är glad för de som svarat och för alla ER som kommer och firar oss! :) Sånt här visar klart och tydligt vilka som verkligen betyder något för en.  Ni är GULD! Och det är er jag tycker är viktigt att ha med, inte alla andra idioter som jag inte vet hur dom tänker.. får mig att tänka att dom är lite smått utvecklingstörda. faktiskt! Ni ska fan vara glada att ni ens blir bjudna av mig/oss! ;) För helvete!  En sak är säker i alla fall. NU SKITER JAG I DOM SOM GÖR SÅ. Tänker fan Aldrig mer bjuda er!
 
Men nu plans for Parteeey :D
 
PS: För er som undrar och tvingar mig säga vad jag önskar mig, så önskar jag mig presentkort på Zoi Tattoo :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Har haft exakt samma problem 2 ggr!! Det e såå frustrerande. Bara det att man ska behöva JAGA folk?! Ibland ångrar man att man bjöd vissa pga det. Det va t.om vissa som varken svarade eller dök upp. Sjukt!

Svar: Ja så jäkla oförskämt! men det är som du säger. Man ångrar att man bjöd dom och gör inte om det igen. Their lost! ;)
Paulina

2012-07-10 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0