Whoever says money can´t buy hapiness simply didn´t know where to go shopping

Alltså fan! Jag kan inte hålla mig...... Nu har jag shoppat som en galning igen! Var i stan igår och det var ju sjuuukt mycket rea överallt! Jag brukar aldrig köpa något på rean, dels för jag inte orkar leta bland massa stökiga kläder, dels för där aldrig finns saker i rätt storlek och dels för att jag aldrig hittar något... Så jag går aldrig ut när det är mellandagsrea osv...
Men NU så har dom massor av rea, och fina grejer, skiiiitbilliga... Så kom hem med flera påsar... suck! Så gör jag när stressen kommer smygandes, jag blir helt stirrig och måste ha typ... allt! Trodde att allt skulle bli nån hundralapp men handlade för över 2000kr. Det har jag inte råd med nu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska ju bli en fattig student!?!??!??!?!?!? Måste lära mig...

Meen det var ju så sjukt fina saker + smink (som man kan trösta sig med att man faktiskt behöver)
Köpte bl.a en jättesöt pyjamas i gammeldagsrosa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0