Santorini hotell

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag SKA till Santorini!!! Är kär i staden utan att ha varit där... Men bilderna säger allt! Solnedgångarna ska vara magiska enligt dom som har varit där.
Vill dit!!!!

Helst till hotellet Perivolas (googla)  :) Hur underbart?

Varning för bildbomb........






Vill även till Bali, Maldiverna och Bora Bora :) Och tusen ställen till!!!






Jag veeeet att jag precis har varit iväg och snart ska iväg igen, men jag längtar för mycket... att resa är det bästa jag vet!
Nu har jag bestämt mig, jag ska bli RIK så jag kan resa överallt! :)


Kommentarer
Postat av: undrar

Hur gick det med fransförlängningen?? Kan du skriva lite om vad du tyckte om den? :)

2012-01-30 @ 10:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0