Galiano hot shot

Det är bara tisdag och jag längtar redan till helgen....

Det är nog eftersom jag inte gjorde något speciellt denna helgen! Blir så sjuuukt rastlös då... jag klarar inte av att inte göra någonting, får panik då, är för stirrig för att sitta still... eller så hamnar jag i någon slags koma, och typ bara ligger och glor eller sover...  :(  haha..
Vill i alla fall hitta på något kul snart! :D Känns som det mest varit pappersarbete, ärenden och småprojekt jag sysslat med nu (förutom jobb då) så behöver en liten break...

Förra helgens goooda kaffe-Galiano shots som Tobbe gjorde! :) Grymt goda!







sjukt att jag ens tänker på shots så här tidigt på dagen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0