Fransförlängning .

Jag har fått ett par frågon om vad jag tyckte om fransförlängningen jag gjorde för en tid sedan, kom på att jag inte har skrivit om det.

Jag har väldigt korta och raka fransar i mig själv, så detta var verkligen något av det bästa jag har gjort!! :D Jag blev riktigt nöjd med resultatet!!! :)
Det finns olika typer av fransar man kan välja bland ( lite rakare, lite böjda, mkt böjda, långa, korta osv) Jag tog såklart de längsta och mest böjda :) Ville ha det där lite fake-utseendet, (använder ju ofta lösfransar i vanliga fall, så det var så jag ville ha det) Ändå såg det faktiskt sjukt verkligt ut! Man kunde inte se att det var lösfransar!

Det är nog väldigt olika hur länge dom håller från person till person, beroende på hur man tar hand om dom och en del andra faktorer... Mitt höll (perfekt) i två veckor! Sammanlagt höll det kanske i 4, men de två sista veckorna var det lite ojämt och inte så fint längre....Jag var väldigt noga och försiktig med dom...... 

Helt klart värt det!!! Supernöjd! Vill ni, trelleborgare testa det så kan ni göra det hos Hanna Studio Extreme! :) Jag kan verkligen rekommendera det!


Hade det varit lite billigare hade det varit risk att jag gjorde det....ALLTID! Så nöjd är jag!  Nu har jag bara mina egna och känns riktigt tomt när man varit lite bortskämd och vant sig vid dom långa :)





Kommentarer
Postat av: Petra

är också lite sugen på fransförlägning. synd bara att det är rätt dyrt "/

2012-01-30 @ 16:32:06
URL: http://brokenheel.devote.se
Postat av: Cassie

Åh, hehe. Nu skriver jag igen :):)



Undrar bara, hur mycket tar hon för att göra fransförlängning och hur länge håller dom ungefär? :D



/ Cassie

2012-01-30 @ 17:50:43
Postat av: Paulina

Petra: Ja det är synd att det är så dyrt... :( Men om man vet att man ska något speciellt, eller resa iväg eller en månad som det händer mycket så är det helt klart värt det :)



Cassie: Hon tog 500kr när jag gjorde det, men det var när hon höll på att lära sig, kan vara att hon höjt priset nu, men i så fall kommer hon säkert att ha erbjudanden längre fram, jag kan kolla med henne och i så fall skriva här i bloggen om hon skulle ha något erbjudande :)

Man kan räkna med att dom håller sig riktigt fina i ca 3 veckor... Mina höll lite mindre i och med att jag var utomlands, badade osv... Men om man tar hand om dom ordentligt kan dom nog hålla ännu längre :)

2012-01-30 @ 18:24:10
URL: http://[email protected]
Postat av: C

Okej, tack för svaret! Jättegulligt, verkligen! :)

Absolut 'säg' gärna till när ett sådant erbjudande kommer :) Hade varit kalas. (Vill verkligen göra det nu till våret & sommaren) Men dom som jag känner till som gör fransförlägning tar ca. 800-900 kr. Inte heelt OK! :P

2012-02-01 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0