Colombiana

Det blev en GALEN natt i lördags. Det var sjukt kul för vi var alla samlade... alla mina bästa vänner.. så himla KUL!! :D det är inte ofta vi kan alla samtidigt. Dessutom åker mina två älsklingar iväg under en hel månad!!!!!! Så det var kul att festa med dom nu innan dom åker.

Jag skrattar när jag tänker på allt som hände... Det hände så mycket sjuka grejer, det ena värre än det andra..... hahaa...  Men vi hade sjukt kul trots allt skit.... :D

Igår var jag sjukt seg hela dagen... Tog det bara lugnt och kollade på film... Såg bl.a Colombiana, som jag tyckte var riktigt bra! Om inte annat så var tjejen sjukt snygg att kolla på..  Så många latinska tjejer som är så sjukt jävla heta! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0