Välkomna hit, alla mina nya läsare! :)

Godmorgon!!
Fick önskemål om att skriva lite mer om mig själv här på bloggen.... Ibland kan det vara svårt att bara skriva om sig själv... man vet liksom inte vad man ska skriva, vad ni vill veta :) Så jag tänkte köra en liten frågestund här inom de närmaste dagarna, vad sägs om det? :D  
Fick även önskemål om att jag ska skriva lite mer om min garderob, favoritplagg, inrednig i lägenheten osv... Så det ska jag absolut göra! Kul när ni kommer med förslag! ibland får man lite bloggtorka... så alla idéer är välkomna! :)

Ibland glömmer jag bort att jag har många nya läsare (har ju faktisk höjts ganska mycket på läsarfronten). Jag skriver vissa saker en gång, sen vill man inte upprepa det för att känna sig tjatig, men alla de nya läsarna har ju inte läst dom inläggen!!! Måste ju tänka på er också sålkart!! Så jag ska skärpa mig med det och förnya lite oftare... skriva lite mer om allt! :) 




Im yours !

Kommentarer
Postat av: C

Åh ja, gör det - det tycker jag också verka vara kul att läsa :) Din inrednings stil osv :):) Alltid kul att se hur andra har det, faktiskt :P Och kläder, självklart kläder och skor - det gillar väl alla tjejer! Så - det låter ju bra. Hade varit roligare och läsa om det stod mer om sånt i din blogg - typ lite mer vardags outfits och sånt kul, det gillar ju nästan alla att kolla på och läsa om. Men kanske heller inte för mycket så det blir långdraget, (vissa har ju en tendens till att göra det) om du förstår :P Ha det bra!!

2012-02-16 @ 10:35:20
Postat av: Amanda

Kul att du tog min kommentar så bra som du gjorde och tom skrev om det i ett inlägg. Det glädje mig. Hoppas flera av dina läsare kommer med ideer, kan vara bra ibland med lite andra människors tankar och intressen. Ser framemot att läsa och se bilder om hur du har det i ditt liv och även runt om det. Kram /manda

2012-02-16 @ 22:28:37
Postat av: Anonym

Taack

2012-02-22 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0