Sleeping beauty (eller?)

Ibland älskar jag måndagar! Idag är en sådan dag... Har så mycket jag måste få gjort och det känns bara bra att vakna på morgonen och veta att man kan börja på det för att få allt gjort! Har så mycket kul att se framemot nu att jag är helt ivrig.... :) åhhh....

Det är nog något fel på mig... jag sover sjukt mycket nu för tiden.... som denna helgen, somande tidigt på soffan i fredags, gick upp hyfsat sent i lördags, käkade frukost, sov heeeela dagen, vaknade vid 7, duschade och gav mig av till snuffi... och igår vaknade jag vid 9 på morgonen, käkade frukost, somnade igen, gick upp vid kl6, lagade mat, kollade på film och la mig igen vid tio... sen sov jag tills kl 7. och var fortfarande sömnig när jag gick upp idag :/ Så här är det oftast på helgen när jag inte har något speciellt planerat ... även veckodagar... ibland lägger jag mig efter jobb, somnar, går upp och äter lite och borstar tänderna osv, sen lägger jag mig igen...  sover som ett spädbarn.....WHATS WRONG WITH ME?!?!?! haha

det sjuka är att jag verkligen ÄR trött!! helt matt i kroppen, orkar liksom inte gå upp-.. och jag är inte deprimerad eller så.... så jag förstår inte varför... Jag har aldrig varit den som sover länge.. hmmm




JAG KANSKE BEHÖVER MIN PRINS, SOM SKA KOMMA OCH FÅ LIV I MIG MED EN KYSS?!?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0