Second Hand

Träffade mina älsklingar igår! Vi käkade pizza, var sjuk sugna!!! Gott var det! :) Men vi äcklades efteråt och skulle gå en powerwalk... men gissa vem som bangade?! ;) Fick ju skylla på att jag hade klacka-skor... hehe... Men men, ska bli bättre på det. Dock inte i denna kylan!!

Vi planerade Thailand och en massa annat kul igår..
Jag har ju en hel walk-in closet fullproppad med kläder!!! Använder kanske en tredjedel av dom... 
Har en massa fint, och massa saker som fortfarande har prislappar kvar, eller annat som jag endast använt en gång osv... Sååå atttee vi bestämde oss för att sälja allt vi inte anväder..... Det gör ont i hjärtat på mig! :( För jag ÄKSLAR verkligen alla mina kläder/skor/väskor MEN, nu måste jag kolla över allt..... det jag inte använt de närmsta tre månader ska ut! :)

Våra garderober FOR SALE!! :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni sälja kläderna här på din blogg eller? Hade varit kul och se vad ni ska sälja.

2012-02-21 @ 20:28:46
Postat av: Paulina

Njäe vi tänkte egentligen hyra bord på något loppis eller liknande. Hade varit kul här på bloggen kanske? Men i och med att vi har ca 2-3 flyttkartonger var, (proppfulla) så blir det svårt att lägga ut så mycket här :/

2012-02-22 @ 08:06:40
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0