NO MORE MR. NICE GUY

Confessions........

Den enda riktigt underhållande bloggen, och vettig för den delen tycker jag är Classes blogg. Kinzakenza.
Det är en riktig blogg! Han är grym! Han Vågar skriva om sådant som andra inte vågar och han skriver saker han har researchat (alltså inte utan grund).
Bloggen har väldigt blandat innehåll... Den är intressant, han skriver sina åsikter, tankar, porr, allt! framförallt gillar jag hans politik-inlägg, dom är jävligt vettiga! 
Dessutom har han glimtet och kan han konsten med ironi (som tyvärr många inte förstår)

Jag tycker han borde tjäna rejält med pengar med den bloggen!! Mer än "storbloggarna" som bara skriver en massa jäkla ytligt skit egentligen.... man får inte ut något av dom!
 
Däremot denna, en jag alltid läser! (när den är öppen) 

Jävligt bra blogg må jag säga! ;)



Tror dock inte att det är såhär han ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0