Estee Lauder.... CRAVINGS !!!


Handel-lista



Estee Lauder Idealist (primer/serum)


Estee Lauder - Dagkräm




Estee Lauder - Ögonkräm, Illuminator (Har fått sjukt känsliga ögon på senaste, så behöver en bra ögonkräm!)




Estee Lauder Foundation - Double Wear




Make up Stores Consealer i kakform





Michael Kors - klocka i roséguld





RayBan solbrillor - Aviator 





Björn Axén - Volume Master (sladden på min gick sönder !!! fuck!!!!!!)
 

PENGAR





Tillbaks till verkligheten....  Det kan jag ju bara FETglömma !! ^^ aaagghhh ( Ja, jag vaknade på fel sida idag! )

Synd att inte tomten kommer i Januari... :(  Om inte annat så är det min önskelista till mina nära och kära till min födelsedag! ;) Fyller ju trots allt 25 i år!!!! wooohooo... :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0