Brasiliansk vaxning

Lets Talk about Wax!


Nu har jag bokat tid för vaxning! Samma dag som jag åker till Thailand.... Vill slippa hålla på att raka och sånt skit när jag är där. :)
Det är så himla skönt när man har vaxat, för man behöver inte tänka på det på fleeeera dagar (veckor).
Jag bokade brasiliansk vaxning. För er som inte vet vad det är, det behöver ni inte veta heller ;)
I alla fall.... Det gör så in i helvetes jävla fucking ont!! Så ont så jag sist skrattade av smärta, det är hemskt! Av allt jag har gjort (tatueringar, piercingar osv) så är detta det som gör mest ont. Men helt klart värt det enligt mig... Man lider i en liten stund sen är det över ju :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0