Är jag dum nu?

Är jag dum om jag köper ett par Jeffrey Campbell nu när jag egentligen inte har råd och borde spara dom pengarna?
Jag är sååååååå nära på att köpa mig ett par. Jag vill VERKLIGEN ha dom! Och det är i så fall inget "spontanköp" för jag har tänkt på det nu i ett år!!!! Och jag känner mig ganska sååå säker på att jag kommer älska dom!
Dom är dessutom så jäkla lätta att gå i för att vara High heels. Hade använd dom fliiitigt kan jag säga..
Har dessutom aldrig köpt ett par riktigt dyra skor., Så jag kanske förtjänar det? (kan jag försöka intala mig själv)
ÅHHHH!!!  I-landsproblem!
Vad tycker ni?! Ska jag slå till eller inte? Ni får bestämma! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bäst att spara pengarna men sen när du lyckas bra med dina studier så kan du belöna dig själv med skorna du vill ha ;)

2012-02-18 @ 12:02:38
Postat av: C

Jag tycker men samtidigt inte :)

MEN Dom är ju så jävla snygga!!

Om jag inte hade haft sparkampanj så hade jag också köpt för länge sedan. Haha. Så det beror ju på vad man prioterar helt enkelt ;)

2012-02-18 @ 17:41:19
Postat av: Anonym

KÖÖÖÖÖÖÖP!

2012-02-18 @ 18:27:38
URL: http://annenimtoft.blogg.se/
Postat av: Anonym

SPARA!!!!!!!!!

2012-02-19 @ 12:34:00
Postat av: Anonym

Du hade passat i dom skit bra, köööp dom! DU Måste :)

2012-02-22 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0