A good friend

Nu fick jag bekräftat att jag ska leka med Emlan och Snuffi :) wii... Är så sugen på att göra något KUL!!!
Är så lycklig över att ha träffat dessa två busungarna. ÄLSKAR dom!! (Mina andra vänner också såklart!!) :)
Vet ni vad jag mer älskar??!? Kultingar och pingviner!!!!!!!!!!!!!! det är mina favoritdjur!! Hade kunnat ha en massa kultingar springandes hemma :) Men baaara när dom är kultingar... :)

Ska även in en runda till min mamma som precis kommit hem från en långresa... (hoppas hon har nån present till mig) Älskar paket!!! :)

Bra dag detta....




Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fin din blogg är nu när du gjort om den Paulina ! :D Verkligen jättefin ! :) <3

2012-02-08 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0