31/7-2012

Jaa, hur ska jag börja... Som ni har märkt har jag haft semester från bloggen, funderar på att sluta helt faktiskt, men har inte bestämt mig än, får tänka lite till på det. Det har hänt mycket i mitt liv den senaste tiden. Både bra och dåliga saker, men mest bra faktiskt :) I tisdags förändrades mitt liv , det var en konstig dag.... Började med en konstig lektion i skolan då alla endast skulle gå runt i underkläder (kroppsanalys) haha... Efter det åkte jag iväg och kollade på en valp, DIREKT när jag sov honom visste jag att han var min! Ikväll ska vi ha dop! Haha... Han ska heta antingen Damon, Loki, Puff (puffen), Tosse, eller Fluffy. Vad tycker ni? Har ni andra förslag?? Frågan är om han ska ha ett riktigt namn som typ Damon eller ett mesigt namn... Svårt det där..,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0