Gjort!

Har precis varit i Malmö och tagit av min dermal anchore! Gjorde svinigt ont, i och med att dom typ måste skrapa bort den från huden eftersom den "växt in" i köttet... Haha fy fan vad äckligt det låter... Men var tvungen att ta av den i och med att vi snart ska börja med behandlings maskiner i skolan plus att vi masserar varandra hela tiden så det blir bara infekterat :(
Men nu är det gjort i alla fall... Jag tåler nog smärta ganska bra, jag låg tyst och fint och lät honom göra sitt:) snuffi var med som stöd..
Sen blev det lite tröstshopping plus att jag köpt hem massa godsaker för att laga en god middag.

För övrigt så har jag bara Anatomi i huvudet. FY FAN säger jag bara!! Ska lära oss 200 ben + 600 muskler på danska och på latin (och svenska! Kan ju knappt vad allt det där heter) plus att vi ska veta var dom sitter, vad dom gör, hur dom vrider sig och villa grannmuskler dom har, på LATIN!!!! Kill me!!


Kommentarer
Postat av: C

Det klarar du lätt :) Verkar kanske svårare än vad det egentligen är. Hoppas det går bra för dig o du trivs bra i din nya skola.

2012-04-11 @ 21:19:37
URL: http://cassielexiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0