:D

Har haft en superrolig helg... Var ju på ikea i fredags, alltid skoj.
Och i lördags städade jag hela dagen, och då menar jag verkligen HELA dagen.... jättenoga, allt basic man gör när man städar + allt sånt som man inte gör lika ofta, som att tillexempel torka alla köksluckor och alla ställen man inte ser med blotta ögat. Så det tog mig verkligen hela dagen, rättare sagt från 9.00-19.00.  Efter det blev det spontan utgång med systrarna Jönsson :) (Hannah och Sofie) Vi hade supertrevligt! och kvällen avslutades på kräm. Även där hade jag riktigt trevligt ;)
Eftersom jag hade varit upptagen hela dagen, hade jag helt glömt bort att äta och dricka vatten, så spriten satte sig direkt! När jag kom hem kunde jag inte sova så full jag var, Hela rummet snurrade så fort jag blundade, så det gick inte...haha... Måste ha varit Niklas shots alltså!  Sen vaknar jag tidigt igår, full som fan fortfarande.. haha... Så vinglade jag hem till mamma för att käka frukos.... Jag gick som ett riktigt fyllo, gick typ zicsac,... haha.. Och närmare kvällen igår blev jag bakfull... + EXTREM träningsverk all all städning! Kunde knappt gå eller sitta.. :P



Kommentarer
Postat av: Filip

Kanon bild ;)

Jasså det blev så hårt i lördag?

2011-09-15 @ 07:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0