Rastlös

Jag är så fruktansvärt trött idag! Vet inte varför? KAN vara mina mardrömmar... har jag berättat om det?? Nu har jag inte sömnparalyser längre, (tack och lov) eller spöken och sånt skit.....haha... utan nu drömmer jag riktiga mardrömmar, som kan vara återkommande, många är "fortsättning" på drömmar jag haft för flera år sedan eller som barn t.o.m...
Skumt det där med drömmar..  Jag drömmer liksom från att jag sluter mina ögon tills larmet ringer, KONSTANT action heeeela natten alltså! riktigt sjukt! Men ändå ganska kul. Skitbra är dom ibland, som värsta actionrullar.. Jag hade liksom kunnat bli regissör om jag kommit ihåg drömmarna. =)
Får ta det lugnt ikväll... Vi ska kanske baka kanelbullar med tjejerna :) Får se om man orkar.......


Vet ni? Jag känner mig tom! Jag vet inte vad det är, men det är något som inte stämmer, något som fattas, och jag vet inte vad!!  Jag mår myyyycket bättre än på länge och jag känner mig allmänt lycklig!! Jag mår skitbra helt enkelt! Så det är liksom inte där felet ligger..... Utan känner att det är något MER! hmmm .. snopet.....
Aja, nu ska jag sluta flumma....
Men det känns konstigt måste jag säga....  Att må så fruktansvärt bra och samtidigt veta att något inte stämmer...
Känner mig fast i något jag inte klurat ut än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0