Oh yes.

Usch det är riktigt kallt och ruggigt ute :/ Jag har liksom blundat för att sommaren är över... Men igår, när det blåste storm, så fick jag ge mig! Sommaren ÄR över och nu får man se framemot hösten/vinterns höjdpunkter. Även om jag verkligen är en "sommarmänniska" så finns det hur mycket fint som helst i alla årstider... Nu kan man längta efter alla myskvällar, middagar, tända ljus, långa mörka filmkvällar, alla mysiga stooora koftor, tröjor och halsdukar, snygga boots och kängor osv osv.... Köpte faktiskt min första tjocktröja här om dagen... :) Hur mysiga som helst ju!

Hur som helst....Tänkte göra ett inlägg med en liten sammanfattning av min sommar, vad sägs om det? ;)
För er som inte har mig på Facebook då... (Ni andra, som är vänner med mig på fejjan kan se alla bilder där!)



Bye bye sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0