Here you go!






Min fiina anchor. Vad tycks?




Kommentarer
Postat av: rob

snyggt!! klär dig!! :-)

trevlig helg!

2011-09-30 @ 09:11:42
Postat av: Emlan

Så jääävla snygg!!!!!!!!!!!!!

2011-09-30 @ 09:21:14
Postat av: Anonym

Snyggt!!! :)

2011-09-30 @ 14:01:50
Postat av: Paulina

Till "undrande" :



Seriöst? Självklart skulle du vara anonym, vilket gör att jag inte kan ta dig ett dugg på allvar då du är så feg att du inte kan stå för din åsikt!



Om du väljer att hellre kolla på mina bröst så är det ditt problem, jag ville ge ett helhetsintryck! Hade jag bara visat en bild på smycket hade man inte sett var den satt.  Men kul att du gillar mina bröst, det gör jag med ;)



Och nä, även om du har dåligt självförtroende så kan jag inte tycka synd om dig! För människor som pekar med fingret när de sitter bakom en skärm är det mest patetiska jag vet! För du är ju säkert hekt perfekt och felfri? Nä skulle inte tro det. Trångsynt och intelligensbefriad som dömer andras utseende. Blää..  Du äcklar mig



Kan folk bara sluta vara elaka och trycka upp deras meningslösa åsikter i andras ansikten?!



Om din tanke var att såra

Mig så kan jag säga att det ger motsatt effekt, jag älskar när det sticker i folks ögon på patetiska människor som dig ! :) 



Karma baby! ;)

2011-10-02 @ 13:01:07
URL: http://mepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0