Fråga och Svar

Fråga: Vad använder du för parfym? :)
Svar: Jag har en massa olika parfymer! Tycker om att variera och ha olika att välja bland. Tar alltid parfym beroende på humöret :P  men dom går åt som bara den... Så snart dags att beställa nya!
Jag tänkte tipsa om mina favoriter:


Paris Hilton - Heiress. Min absoluta favorit, kommer alltid number one! :D Känns flickig och söt. Den känns alltid rätt! Sen den kom ut har jag köpt hur många som helst, men dom tar slut så himla snabbt, min senaste tog slut i helgen :( Jag sprutade ut varenda liten droppe-.. haha..
(Tänker även pröva Siren och Fairy dust, Aldrig testat dom men hört att dom ska vara bra)


Escada - Marine Groove, Taj Sunset, Sunset Heat, Moon Sparkle, Ocean Lounge. De här är också mina favoriter, (dom får delad första plats med Paris Hilton.) Dom funkar alltid och alla tycker om dom! De är väldigt söta och känns väldigt somriga. Den jag har idag är Taj Sunset som jag fick hemskickad i början av sommaren, den har användts flitigt ;) Får snart inhandla en del nya sådana....Ska nog beställa alla. haha (jag ÄR beroende)


Bruno Banani- Not for everybody! Också en parfym jag fick hemskickad =) Har blivit en stor festfavorit! passar bra till Party tycker jag.


Clean- Warm cotton. Känns väldigt ren och fräsch. vardagsparfym.



Britney Spears - Midnight Fantasy.  Love it!

Chloé - Använde den mycket förr, har glömt bort den lite nu på senaste... men den är underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0