Back on track

Nu mår jag bra igen! :) Har haft en skön och lugn helg. Ville verkligen inte bli sjuk så jag fick ta det lugnt, och det hjälpte! Nu mår jag super!

I lördags var jag i Malmö, shoppade lite och gjorde en Dermal Anchor, blev skitsnyggt! ;) Visar den när den har läkt!
På väg hem råkade jag hoppa på fel buss, och eftersom jag var helt inne i wordfeud så märkte jag inte det förrän ungefär en halvtimme senare... hahaha... Så jag fick hoppa av mitt ute i vischan nånstans... :P Så jag åkte runt i hela skåne känns det som, såg ställen jag inte trodde fanns! haha... Lite sightseen på köpet. + att jag träffade världens sötaste tjej som hjälpte mig att hitta rätt bussar tillbaka. Vi snackade en hel del och det var hur trevligt som helst... Så nåt gott kom det ur det hela =)
Aja. typiskt mig att göra sådana saker.. haha...
Sen hade vi världens tråkigaste filmkväll hos Emmeli... haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa din Anchor!!!!!! :D

2011-09-27 @ 10:42:04
Postat av: Anonym

vad är dermal amchor? :S

2011-09-27 @ 10:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0