yeei

Idag har varit en lång dag! Åkte till Malmö direkt efter jobb (på ett hemligt litet projekt som jag avslöjar sen)
Efter det träffade jag tjejerna så handlade vi en massa till Halloweenfesten på lördag  Ska bli så kuuul! Vi blir rätt många... whoop whoop! Nuu en dusch och sen filmmys!

Apropå det........ En sak jag har tänkt på... Jag tycker folk (vissa! oftast samma..) är så fruktansvärt otacksamma!!
Jag och olika vänner har haft fester fleeera gånger och bjudit en massa folk...  Så skickar man mail eller evanemang på FB och förväntar sig få ett svar. Men det är alltid några som inte svarar!!! Förstår inte varför? Spelar dom viktigpetter eller skiter dom bara i det? För det är ju absolut inte det det handlar om.......! utan att man ska kunna planera hur mycket som måste inhandlas, dricka, om man kan bjuda fler ifall det blir många återbud osv osv...  För oftast är det ju en massa man vill bjuda, men så får man välja bort vissa, vilket är jävligt synd... Men hade då dessa (som fått äran att bli bjudna :P) hört av sig i tid om dom inte kan så hade man ju kunnat bjuda dessa andra man vill ha där!!!!!!!!!!!!!!!

Och ibland dyker dessa ändå upp!! Om det då är många som ej svarat så vet man ju inte om det kommer 50 pers eller 20 ... Förstår ikke vad det handlar om!! Dom ska fan vara glada att dom ens blir bjudna!! :P
Sen finns det såklart de som alltid svarar (de flesta faktiskt!)  Vilket gör allt mycket lättare! <3

I och för sig så ska jag inte klaga för mycket.... för jag svarar nog aldrig heller på alla inbjudningar jag får:P Men ändå! I vissa fall är det viktigare än andra liksom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0