galej....

Galen kväll i lördags. OM jag var mör dagen efter?! Minst sagt... kunde knappt röra mig.. haha... Och ett fett stort blåmärke på benet av en vagn full med sprit som jag fick på mig... :P

Jag har nog sovit riktigt djupt (så djupt så man nästan är medvetslös) TVÅ gånger i mitt liv. En gång i London i ett pyttelitet rum som jag sov på en luftmadrass (har ALDRIG sovit bättre) och i lördags då......... det är så jävla skönt!! Man njuter liksom under hela sovstunden.,  Sov från 8-16.00. åh.

Efter en dag av mycket stress och INGEN mat så hade jag riktigt jävla kul. =) Älskar att träffa nytt härligt folk!
Riktig rolig förfest och ALLT!

Till en annnan sak..... Jag är inte i mitt vassaste esse när det gäller en viss sak.
Som jag sagt tidigare så mår jag otroligt bra, inom alla områden utom ett då! Det är KAOS inom den fronten.  jag är en levande katastrof för tillfället...  Detta pga mycket jag har varit med om den senaste tiden.,.. sjukt jävla mycket!!! som har påverkat mitt psyke och mitt sätt att se på saker och ting. Inte så konstigt egentligen, med tanke på allt. 
Mycket som har förändrats,,, och jag har förändrats, jag litar inte på någon och jag är väldigt skeptiskt till människor. på grund av allt som har hänt... och tyvärr kan det gå ut över andra... som absolut inte har ned det att göra Vilket resulterar i konstiga samtalsämnen och att de säkert tycker att jag är ett psycho... men men, sånt man får ta. Det kommer bli bättre, det är på god väg... tills dess, får jag undvika människorna som hjälper mig att framkalla de här känslorna (när jag har sprit i kroppen, för det är endast då dom kommer fram)

Fattar inte varför jag ska ge mig på det. onödigt liksom... haha..- men ja. Men hellre skämma ut sig en stund (vem gör inte det) än att ljuga. fult!


Nu, lite roliga bilder




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gaddat dig?? =D

2011-10-25 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0